Hitvallásom  

Posted

A SZABADSÁG!

Soha nem kell mások elvárásainak megfelelned! Önmagad jóváhagyása bőven elegendő. A boldogságod Önmagadtól függ.

1. Legyen elérendő célod ( saját célod )

2. Tudd, hogy képes vagy rá. ( hiszel a vonzás törvényében )

3. Szereted és tiszteled Önmagad ( ne mástól várd az elismerést )

Próbálj meg félelmek nélkül élni. Nem eshet semmi bajod. Csak az történik meg, amit TE AKARSZ!

Szabadulj meg a ragaszkodástól, mert sajnos semmi sem elégít ki örökre. Az emberekhez, tárgyakhoz, belső hiedelmekhez való ellazult, nem ragaszkodás a "szerencse" erőteljes mágnese. Ezáltal kiiktathatod a pesszimizmust és a félelmet.

Ez a "leválás" hatalmas energiát szabadít fel testedben, és minden erődet a kívánt célra összpontosíthatod.

Ha nem kapsz meg valamit, nem baj, mert a közelben sokkal jobb események, emberek várakoznak rád. Valószínűleg a célodhoz nem az volt a megfelelő eszköz, ezért mindig csak a végcélra koncentrálj! Éld bele magad, érezd, hogy megkaptad. Az események elhozzák neked, de élned kell velük. Mindig a végeredményre fókuszálj.

Én a semmiből, pénz nélkül, két gyermekkel kezdtem új életet. Egy év alatt felépítettem kicsinyke birodalmamat, és nem állok meg... Tudom, hogy mit akarok, és meg is kapom. Mert egyszerűen nem történhet másként. A vonzás törvénye működésbe lépett, és ÉN nem a szegénységen sajnálkozom, hanem a gazdag, gondtalan életet látom. Egyszerű a képlet. Nem kaphatok mást, csak ami a fejemben van... és a forgatókönyvet ÉN írom.

This entry was posted at 19:57 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 megjegyzés

Megjegyzés küldése